Terug naar overzicht

”Du måste agera i tid på trender”

Michaela Haas driver en blomsterbutik i ett av Münchens trendigaste områden. Hon vet hur man bygger kundlojalitet.

“För det första måste man ha ett mångsidigt utbud och kunna reagera tidigt på trender. Utöver ett stort sortiment av lokala och säsongsanpassade blommor erbjuder vi nu också dekoration till fester och evenemang: skräddarsydd rådgivning för alla typer av tillfällen – från dop till bröllop och begravningar. Det viktigaste är att ha känsla för kundens önskemål och känslor.”

Prenumerera på tidningen

Vill du hålla dig informerad om de senaste nyheterna, evenemangen och intressanta uppdateringar?

Prenumerera

Kampanjen "365 dagar med blommor" är ett initiativ från marknadsföringskommittén 365 dagar med blommor. Över 1 800 odlare från 15 olika länder gör detta möjligt. De odlar över 150 olika blommor, som marknadsförs under hela året baserat på Royal FloraHollands tillgänglighetsdatum. Målet med kampanjen "365 dagar med blommor" är att gemensamt utveckla försäljningsmöjligheterna för blomsterhandlare.

Samarbeta? hello@365daysofflowers.com Vi kan nås på .

Ansvarsfriskrivning och användningsvillkor

Prenumerera på kampanjen 365 dagar med blommor och få vår tidning gratis.
Prenumerera