Terug naar overzicht

"Kunden måste känna sig nöjd"

Britt van der Prijt, 24, driver butiken Bloemenhof i Heemstede tillsammans med sin far och syster Kirsten.

Butiken måste se tipptopp ut
Britt van der Prijt
Florist

"Jag ser till att vår butik alltid ser tiptop ut. Vattnet måste vara friskt, de lösa blommorna i vaserna måste alltid vara vända framåt och buketterna måste fyllas på. Kunden måste känna sig glad när de kliver in i butiken. Du märker en ökad efterfrågan på silkesblommor, en riktig trend nuförtiden. En fin gåva att ge eller få, men i hemlighet föredrar jag att arbeta med färska blommor. Och då helst kreationer som jag kan komma på helt själv. Det är då jag är som mest kreativ."

Prenumerera på tidningen

Vill du hålla dig informerad om de senaste nyheterna, evenemangen och intressanta uppdateringar?

Prenumerera

Kampanjen "365 dagar med blommor" är ett initiativ från marknadsföringskommittén 365 dagar med blommor. Över 1 800 odlare från 15 olika länder gör detta möjligt. De odlar över 150 olika blommor, som marknadsförs under hela året baserat på Royal FloraHollands tillgänglighetsdatum. Målet med kampanjen "365 dagar med blommor" är att gemensamt utveckla försäljningsmöjligheterna för blomsterhandlare.

Samarbeta? hello@365daysofflowers.com Vi kan nås på .

Ansvarsfriskrivning och användningsvillkor
Prenumerera på kampanjen 365 dagar med blommor och få vår tidning gratis.
Prenumerera