Terug naar overzicht

Drömlika blommiga moln

Fred van der Hoeven är Business Initiator Retail Services på Royal FloraHolland. Patrick van den Bos är Consultant Retail Services på Royal FloraHolland. De delar med sig av 3 tips för att implementera Gentle Paradox-trenden i din butik.

    1. Det fina med en ny trend är att du kan kommunicera något nytt i din butik, men också på dina sociala medier. Berätta historien bakom trenden och visa upp dina kreationer för att presentera dem för kunderna.

    2. Förutom stora, drömska blomsterarrangemang kan du också prova andra saker. Istället för en vas kan du använda oasis, ett platt fat eller små vaser med lösa blommor.

    3. Reservera en permanent plats i din butik för den nya kollektionen så att kunderna vänjer sig vid trenden.

    Prenumerera på tidningen

    Vill du hålla dig informerad om de senaste nyheterna, evenemangen och intressanta uppdateringar?

    Prenumerera

    Kampanjen "365 dagar med blommor" är ett initiativ från marknadsföringskommittén 365 dagar med blommor. Över 1 800 odlare från 15 olika länder gör detta möjligt. De odlar över 150 olika blommor, som marknadsförs under hela året baserat på Royal FloraHollands tillgänglighetsdatum. Målet med kampanjen "365 dagar med blommor" är att gemensamt utveckla försäljningsmöjligheterna för blomsterhandlare.

    Samarbeta? hello@365daysofflowers.com Vi kan nås på .

    Ansvarsfriskrivning och användningsvillkor
    Prenumerera på kampanjen 365 dagar med blommor och få vår tidning gratis.
    Prenumerera