Den här videon spelades ursprungligen in på nederländska och översattes sedan till Svenska. Även om vi har varit mycket noga med att säkerställa en korrekt översättning kan det finnas felaktigheter eller felaktigheter i den översatta versionen.
Utan den passion och energi som du har för blommor är du ingenstans på sociala medier. Faktum är att digital marknadsföring som florist börjar med frågan: hur passar det här mig som person och mig som florist?
När du väl vet det är digital marknadsföring inte längre så komplicerad. För tro mig - du kan också göra det här! I den här lektionen kommer Franka Roenhorst, florist och holländsk mästare i Floral Art, att lära dig allt om hur du använder digital marknadsföring i ditt dagliga arbete.
Kampanjen "365 dagar med blommor" är ett initiativ från marknadsföringskommittén 365 dagar med blommor. Över 1 800 odlare från 15 olika länder gör detta möjligt. De odlar över 150 olika blommor, som marknadsförs under hela året baserat på Royal FloraHollands tillgänglighetsdatum. Målet med kampanjen "365 dagar med blommor" är att gemensamt utveckla försäljningsmöjligheterna för blomsterhandlare.
Samarbeta? hello@365daysofflowers.com Vi kan nås på .
Ansvarsfriskrivning och användningsvillkor